Өрістер мен заттардың жалпы қасиеттерін және олардың қозғалыс заңдылықтарын зерттейтін ғылым. . Ал физика пәнінің мақсаты – табиғаттың жалпы заңдылықтарын іздеу, әртүрлі құбылыстардың өзара байланысын белгілеу және олардың негізінде нақты процестерді түсіндіру.
Оқытудың белсенді әдістері – бұл оқу материалын меңгеру процесінде студенттерді белсенді ойлауға және жаттығуға ынталандыратын әдістер.
Мемлекет қажеттіліктері үшін сатып алу жүйесі - бұл оның ішінде көптеген өмірлік процестер өтетін орасан зор «тірі организм».
Деректермен алмасуға және ресурстарды ортақ пайдалануға болатын өзара байланысты есептеу құрылғылары. Бұл желілік құрылғылар байланыс хаттамалары деп аталатын ережелер жүйесін пайдаланады.
Физика – өрістер мен заттардың жалпы қасиеттерін және олардың қозғалыс заңдылықтарын зерттейтін ғылым. . Ал физика пәнінің мақсаты – табиғаттың жалпы заңдылықтарын іздеу, әртүрлі құбылыстардың өзара байланысын белгілеу.
Бұл тек бірегей жеке мәндерді қабылдай алатын объектілерді зерттейтін математиканың бөлімі. Оның мектепте оқыған кәдімгі математикадан басты айырмашылығы оның объектілері нақты сандар сияқты бірқалыпты өзгере алмайды.
Студенттер, әдетте, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы оқу кезінде математикаға деген қызығушылықты арттырады. Бұл көбінесе бұл теорияның тек кәсіптік оқытуға ғана қажет еместігіне байланысты.
Бұл қандай да бір белгісіз функцияға немесе осы функция және оның кейбір туындылары қанағаттандыруға тиісті теңдеулер (егер бір айнымалы функция болса, онда жай туындылар, көп айнымалылар функциясы болса, онда жеке туындылар). Бұл біздің әдеттегі теңдеулердің жалпылама нұсқасы.
Конструктивизм - біздің заманымыздың ең маңызды теориясы. Педагогикалық технологиялардың авангарды болып табылады және ол 21 ғасырда өзінің кең дамуын табады. Торонтодағы Джон Лоуренс университеті.
«Мемлекеттік басқару теориясы» пәнін меңгеру мақсатына қоғамдық процестер мен қатынастарды мемлекеттік басқаруды көптеген өзара тәуелді себептерге байланысты күрделі құбылыс ретінде түсіну қажет екенін түсіну кіреді.
Топырақтану – топырақтың құрылымын, құрамын, қасиеттерін, қалыптасу және даму заңдылықтарын, географиялық таралуын, қоршаған ортамен байланысын, табиғаттағы маңызын, халық шаруашылығында тиімді пайдалану үшін топырақты жақсарту және эрозиядан қорғау жолдарын зерттейтін ғылым.
Маркетинг тек алға жылжыту, жарнама және сатудан әлдеқайда тереңірек және кеңірек ұғым. Кең мағынада маркетинг – бұл басқа нәрселермен қатар, бәсекелестерге қатысты кәсіпорынның нарықтағы орнын, оның бәсекелестік артықшылықтарын анықтайтын жалпылаушы ұғым.
Нарықтық қатынастар жағдайында экономикалық қызметтің орталығы бүкіл нарықтық экономиканың негізгі буыны – кәсіпорынға көшті.
Әлеуметтік лингвистика – әртүрлі ғылымдармен тығыз және пәнаралық байланыста дамып, тіл мен қоғам арасындағы байланысты зерттейтін тіл білімінің жаңа саласы.
Ғимарат жылу техникасы, құрылыс жылу физикасы, жылу беру, ылғалдың өтуі және ауаның ғимараттарға ену процестерін қарастыратын ғылыми пән.
Құрылыс материалдары мен бұйымдары дайындық дәрежесі, шығу тегі, мақсаты және технологиялық ерекшелігі бойынша жіктеледі.
«Курс студенттерді – болашақ мұғалімдерді әртүрлі типтегі мектептерде математиканы оқытуға дайындауға арналған.
Пәннің мақсаты студенттердің ауыл шаруашылығының ғылыми негіздері туралы теориялық және қолданбалы білімдерін қалыптастыру.
Математикалық білім мен математикалық мәдениет ғылымның негізін, әртүрлі зерттеу жұмыстарының негізін, қазіргі білімнің негізін құрайды.
Физика - өріс пен заттың жалпы қасиеттерін және олардың қозғалыс заңдарын зерттейтін ғылым. Ал физика пәнінің мақсаты – табиғаттың жалпы заңдарын іздеу, түрлі құбылыстардың өзара байланыстарын анықтау.
Психологиялық практикум пәнін меңгерудің мақсаты – студенттердің кәсіби іс-әрекетін арнайы ұйымдастырылған түрде жүзеге асыру арқылы олардың кәсіби тәжірибесінің негіздерін қалыптастыру.
Экономикалық теория адамдардың шексіз қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін материалдық және материалдық емес игіліктерді өндіру, бөлу, айырбастау және тұтыну процесінде адамдар арасында қалыптасатын қоғамдық қатынастарды зерттейді.
Пәнді оқу процесі келесі құзыреттерді дамытуға бағытталған: өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі.
Дифференциалдық теңдеулер дегеніміз не? Бұл қандай да бір белгісіз функцияға немесе осы функция мен оның кейбір туындылары қанағаттандыруға тиісті теңдеулер (егер бір айнымалы функция болса, онда жай туындылар).
Пәннің мақсаты – студенттерде әлеуметтік коммуникация жүйесіндегі басқа ұқсас мамандықтар арасында өз мамандығының рөлі мен орны туралы теориялық идеяларды дамыту, студенттердің ұйымдастырушы.
«Мемлекеттік қызмет этикасы» курсы менеджерлерді және қоғамдық ұйымдар саласындағы мамандарды және мемлекеттік қызметкерлерді дайындауда қажетті бөлім болып табылады.
Халықаралық экономика – қазіргі заманғы өзара тәуелді әлемді зерттеуде қолданылатын теорияны білдіреді. Халықаралық экономика рыноктық экономика теориясына негізделеді және Микро-микроэкономика курстарының жалғасы болып табылады.
6В07260 – «Азық-түлік өнімдерінің технологиясы» білім беру бағдарламасы бойынша білім алушыларға «Қоғамдық тамақтану өнеркәсіптерінде сервисті ұйымдастыру» пәнін оқытудың маңызы зор.
Пәннің қысқаша мазұны: «Ландшафттану» – физикалық географияның табиғи аймақтық кешендерін (геожүйелерді) зерттейтін ғылым саласы. Бұл терминнің соңғы кезде региондық физикалық географияның синонимі ретінде колданылуы басым болып барады.
Алаш партиясы және Алаш қозғалысы – XX ғасырдың басындағы қазақ жерінің барлық өңірін қамтыған ұлт-азаттық қозғалыс. 1905 жылы қазақ оқығандары ұйымдасқан түрде саяси шараларды қолға ала бастайды. 1905 жылы 26 маусымдағы «Қарқаралы кұзырхаты» деп аталған Қоянды жәрмеңкесінде Ресей патша үкіметінің министрлер кабинетіне сөз бостандығы мен ана тілінде оқу.
Экологиялық құқық - бұл жаратылыстану ғылымдарының дамуы нәтижесінде қалыптасқан құқықтық ғылым. Экология дегеніміз тірі организмдердің тіршілік ету жағдайлары туралы ілім, олар өмір сүретін ортамен байланыста, ғылыми терминологияда алғаш рет «Экология» сөзін 1866 жылы неміс биологы Э.Геккель енгізген.
Дәнді дақылдар негізгі қоректік көзі – адам өмірінде үлкен маңызы бар нан өнімдері ретінде және жануарларды негізгі азықпен қамтамасыз ететін дақылдар ретінде кеңінен танымал. Сондықтан ауыл шаруашылығының алдында тұрған ең маңызды міндет – астық өндірісінің өнімділігін арттыру.
Пәнінің мақсаты кіші жастағы оқушыларды оқытудың нақты жағдайларынан туындайтын оқу-тәрбиелік міндеттерді кәсіби тұрғыда шешу үшін қажет болатын білім,білік және дағдылармен қаруландыру.
Пәнінің негізгі құрамын инженер-техникалық зерттеулерде маңызды орын алатын сызықты алгебра элементтері, аналитикалық геометрия, математикалық талдауға кіріспе теориясы құрайды.
«Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары» пәні - жалпы химиялық дайындықтың іргетасы, ғылыми дүние тануды қалыптастырады, болашақ маманның шығармашылық ойлауын дамытады. Элементтердің және олардың жай және күрделі бейорганикалық және органикалық заттардың қасиеттері.
Пәнінің негізгі құрамын инженер-техникалық зерттеулерде маңызды орын алатын сызықты алгебра элементтері, аналитикалық геометрия, математикалық талдауға кіріспе теориясы құрайды.
Математиканың жалпы курсы мамандар дайындау үшін оқу жоспары бойынша арнайы және жалпы техникалық пәндерді табысты оқытуға маңызды мәні бар инженерлер білімдерінің математикалық негізін қалайды.
Электрлік жарықтандыру және жарықтандыру технологиясы
Жарықтандыру техникасы – ғылым мен техниканың саласы, оның пәні оптикалық сәулеленудің сипаттамаларын генерациялау, кеңістікте қайта бөлу және өлшеу, сондай-ақ оның энергиясын энергияның басқа түрлеріне түрлендіру әдістерін әзірлеу және әзірлеу болып табылады. энергия және әртүрлі мақсаттарға пайдалану.
Курс туралы Электротехника - бұл электрлік және магнитті құбылыстарын және оларды практикалық мақсаттарда пайдалануды зерттейтін ғылым мен техника саласы.
Математикалық білім мен математикалық мәдениет ғылымның тірегін, әртүрлі ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізін, қазіргі заманға сай білім-біліктердің негізін құрайды. Ал математиканың негізі алгебра, геометрия және математикалық анализ пәндерінде қаланады.
Оқушыларға арналған дәстүрлі ән айту
Қазақ ән музыкасының көне жанрлары, мысалы, ертеден келе жатқан дуал, бақсы, той, бесік жыры, жоқтау жырлары және халық арасында «Халық әндері» атанған халық әнінің кең тараған жанры, ауызша-кәсіп шебері, ауызекі өнерінің жоғары дәрежеде дамыған мәселелері қарастырылады.
«Фортепианоны оқытудың теориялық негіздері» (немесе «Пианизм әдістемесі») интегративті курсы пианино мәселелеріне терең бойлаудың қажетті деңгейін қамтамасыз етеді. Арқа, Маңғыстау, Сыр, Жетісу жерінің төрт өңірінің материалына негізделген қазақтардың ән дәстүрі.