top of page

Автор туралы

750edf8cb77cc3b2e2605de3152c8965.jpg

Искакова Жанна Жанибековна

Лауазымы: п.ғ.к., доцент. 1995 жылы Қызылорда музыкалық колледжін бітірген. 1991 жылы Н.В.Гоголь атындағы Қызылорда педагогикалық институтын бітірген. 1997 жылы Мәскеу қаласы, Ресей Білім академиясы жанындағы Эстетикалық тәрбие ғылыми-зерттеу орталығының Көркемдік білім беру институтының «Музыка» бөлімінің аспирантурасын бітірді.


1997 жылы Мәскеу қаласы, Ресей Білім академиясының эстетикалық тәрбие беру ғылыми орталығының жанындағы диссертациялық кеңесте «Форетапино класында музыкалық даму деңгейі әртүрлі студенттерді дайындаудың ерекшеліктері» тақырыбында кандидаттық диссертациясын қорғады.


Еңбек жолын Қызылорда қаласындағы Мәншүк Мәметова атындағы педагогикалық колледжінде фортепиано музыкасының мұғалімі болып бастады (1985-196).


1996-1991 жылдар аралығында Н.В.Гоголь атындағы Қызылорда институтының музыкалық-педагогикалық факультетінің музыкалық аспаптар кафедрасының концертмейстері болып жұмыс істеді.


1991-1994 жылдары Қорқыт ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университетінің «Музыкалық аспаптар» кафедрасында оқытушы болып қызмет атқарды.


1998 жылы Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университетінің «Музыкалық аспаптар» кафедрасының аға оқытушысы.


2007 жылы Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университетінің «Музыкалық білім және дәстүрлі өнер» кафедрасының аға оқытушысы академиялық доцент атағын алды.


2010 жылы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетінің шешімімен педагогика мамандығы бойынша доцент ғылыми атағы берілді.

 

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университетінің «Музыкалық білім және дәстүрлі өнер» кафедрасының доценті.
 

Білім:
Мұғалім, музыкант, фортепианолық музыка мектебі, концертмейстер (1981-1985)
Мамандығы: мұғалім-музыкант, мұғалім-әдіскер (1986-1991)
Ресей білім академиясы жанындағы эстетикалық тәрбие ғылыми-зерттеу орталығында Көркемдік білім беру институтының «Музыка» мамандығы бойынша аспирантура, Мәскеу қ. (1994-1997)


Зерттеу аймағы:
• Фортепиано сыныбы бойынша жалпы білім беретін мектептерге музыка мұғалімдерін дайындау.
• Музыкалық-педагогикалық факультет студенттерінің музыкалық дамуын зерттеу.
• Музыкалық педагогикалық факультеттердің фортепиано сыныбында жалпы білім беретін мектептердің болашақ музыка мұғалімдерін дайындау барысында оның жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау.
• Фортепиано сабағының тәжірибесіне ғылыми-теориялық деңгейде ойлау негіздерін студенттерге сіңіру әдістемесін әзірлеу және енгізу.
• Оқушылардың музыкалық ойлауының жетілу деңгейін және олардың музыкалық дамуындағы өзгерістер динамикасын анықтауға бағытталған әдістер жүйесін жасау.
• Музыкалық дайындығы әртүрлі студенттермен жұмыс істеудің ерекшеліктері ашылды, теориялық принциптері мен әдістемелік негіздері әзірленді.
• Теориялық қағидаларды көркемдік нақтылау әдісі жасалды.
• «Фортепианода ойнауды үйренудің теориялық негіздері» курсы әзірленді.
Жарияланған мақалалар:

1. Қазақстандағы жалпы білім беретін мектептердің музыка мұғалімдерін фортепианоға даярлаудың ерекшеліктері. //Жинақта: Шығармашылық ізденістегі өнер педагогикасы/Бүкілресейлік кеңес-семинар материалдары «Оқу орындарындағы эстетикалық тәрбиенің мәселелері мен болашағы» - Мәскеу-Самара. 1996 жыл - бірге. 243-244.
2. Қазақстанның музыкалық-педагогикалық факультеттеріндегі музыка мұғалімдеріне арналған фортепианолық дайындықтың кейбір аспектілері. //І: Қазіргі жастар тәрбиесі: мәселелері мен болашағы. /Ғылыми-практикалық конференция материалдары/. – М.: 1996 ж бірге. 39-42.
3. Фортепиано педагогикасы болашақ музыка мұғалімінің даму факторы ретінде. / Республикалық ғылыми журнал: Оңтүстiк Қазақстан ғылымы мен бiлiмi 1998 ж., No5(12), б. 34-35.
4. Тұжырымдамасы Д.Б. Кабалевский кәсіби музыкалық білім беруде. /Музыкалық-эстетикалық тәрбиедегі дәстүрлер мен инновациялар. («Музыкалық білім берудің теориясы мен тәжірибесі: Тарихи аспект, қазіргі жағдайы және даму болашағы» халықаралық конференциясының материалдары: Мәскеу: «Флинта» баспасы, 1999. 189-191.).
5. Музыкант мұғалімін дайындаудағы музыкалық білімнің маңызы. /Республикалық журнал: Қазақстан мектебі No10, 2007 ж., Дәуір Алматы, 20-бет. 13-15.
6. Фортепиано педагогикасының мазмұнын әдістемелік тұрғыдан жаңарту оқу құралы./ Қазақ қыздар педагогикалық институтының «Музыкалық білім беру әдістемесі» мамандығы бойынша Республикалық оқу орны ұсынған (2006 жылғы 2 желтоқсандағы № 4 хаттама). Қызылорда қаласы, «Компас» ЖШС баспасы. 2007 90 б.
7. Болашақ педагог-музыкантты дайындаудағы музыкалық білім мазмұны. /Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал: «Қазақстан кәсіпқойы» №5(72), 2009, Алматы, 200-бет. 51-52.
8. «Болашақ музыка мұғалімін дайындаудағы музыкалық білім мазмұнын жаңарту». /ЖОО аралық материалдар

Авторлық курстар:

bcc1369c-ed26-4a88-af6b-b2d7ad608f34.jpeg
bottom of page