Автор туралы
Сарсенова Дариха
педагика ғылымдарының кандидаты, доцент
Туған күні: 22.04.1957 ж.
e-mail: daneker.s@mail.ru
Білімі:
1975-1980 жж - Жезқазған педагогикалық институты, факультет: филология, мамандығы: «Орыс тілі мен әдебиеті», біліктілігі: орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі.
Жұмыс тәжірибесі:
1980-1989 жж - Жезқазған қаласындағы №22 мектептің орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі;
1989 жылдан қазіргі уақытқа дейін – мұғалім, аға атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті Қызылорда педагогикалық институтының орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі кафедрасының оқытушысы. Қорқыт ата, орыс тілі мен әдебиеті кафедрасының доценті;
Сертификаттар, сертификаттар, сертификаттар:
2003 ж. «Тиімді бағдарлама мен оқу жоспарын әзірлеу принциптері мен операциялары» курсында жаттықтырушы мәртебесінің сертификаты, DACUM, Оңтүстік Альберта техникалық университеті, Д. Пайк, Томсон Рейтерс
2005 ж. атындағы ҚазҰПУ ИПК ЖОО жанындағы орыс тілі мұғалімдерінің біліктілігін арттыру курстарынан өткендігі туралы сертификат. Абай
2007 ж. «Педагогикалық өлшемдер» сертификаты, проф. Аванесов В.С.
2012 ж. Сертификат «Thomson Reuters», Ұлттық ғылыми-техникалық ақпарат орталығы, С. Парамонов «Ипакт-факторы бар мақалалар қалай жарияланады».
2020 ж. «Білім берудің цифрлық трансформациясы» - Қызылорда университеті. Қорқыт ата.
2020 ж. ЖОО-да оқытудың теориясы мен тәжірибесінің өзекті мәселелері. Білім және ғылым министрлігі, «LD Press» оқу-дамыту орталығы
2021 ж. Қазіргі тіл білімі мен лингводидактиканың өзекті мәселелері. Абай атындағы ҚазҰПУ, проф. Мұсатаева М.Ш.
2021 ж. «Орыстану және қазіргі заман», «Үздіксіз» орыстану ғылымы мен тәжірибесі» бейне-дәрістер, «Орыстанудың ғылыми-әдістемелік векторы» халықаралық ғылыми жобасының «Цифрландыру дәуіріндегі этнолингвистиканың әлеуметтік-мәдени білім беру әлеуеті» шеберлік сыныбы.
Ғылыми бағыты:
Тіл білмейтін студенттерге мамандық лексикасын кәсіптік бағытта оқыту;
Қазақстан Республикасының оқу сыныптарында RWCT әдісін қолдану мүмкіндіктерін зерделеу;
Халықаралық, республикалық және аймақтық ғылыми-тәжірибелік конференциялар жинақтарындағы жарияланымдар:
Орыс лексикасын оқытудың лингвистикалық алғы шарттары. Халықаралық конф. Абай атындағы ҚазҰПУ, 2003 ж.
Орыс тілінің лексикасын ана тілі ретінде меңгеруге оқытудың кәсіби бағдарын жүзеге асыру - «Әлемдік білім беру кеңістігіндегі ғылым мен практиканың интеграциясы» халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары. – Алматы: АМУ. Абай, 2003 ж.
Орыс тілінің математикалық терминологиясының құрылымдық-семантикалық ерекшеліктері. атындағы ҚазҰУ Хабаршысы. Әл-Фараби. Филологиялық сериялар. – 2003 жылғы № 10.
PCRY-де арнайы лексиканы оқыту технологиясы.- Днепропетровск, ғылыми өмір // педагогика ғылымдары. – 2008, ақпан
Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында студенттердің өзіндік жұмысы
Қазіргі қоғамдық-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері: ізденістер мен шешімдер // Республикалық ғылыми-теориялық конференция, ҚазБСҚА, қаңтар, 2015 ж.
Интегралды оқыту технологиясы қазіргі білім беру технологиясы ретінде.- Халықаралық интернет-конференция. Ресей, Қазақстан, Украина, Беларусь. – 2016 ж., сәуір
Жаһандық ақпараттық қоғамдастықтағы білім беру технологиясы.- Қалалық орта мектеп мұғалімдеріне арналған семинар.- 2014 ж., мамыр. Қызылорда.
Қазақстандағы көптілділік: Мәдениетаралық байланыс – «Өрлеу» республикалық ғылыми-әдістемелік ақпараттық журналы, Қарағанды, қараша 2018 ж.
Орыс тілін оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану // Халықаралық ғылыми-практикалық конференция.- Қазақ-Ресей университеті.- Астана, маусым, 2019 ж.
Авторлық курстар: